Pages

Monday 25 June 2012

Projek Mega~KONFERENSI 2012


Bersyukur ke hadrat Ilahi,pada 16/6 program yang dirancang dari awal tahun iaitu konferensi PRS telah berjalan dengan lancar.Program seperti ini adalah program yang dinanti-nantikan setiap tahun.Seperti setiap tahun,SMKA Naim Lilbanat menjadi tuan rumah untuk program ini.

Bermula seawal jam 8.00 pagi,pendaftaran telah bermula.Alhamdulillah juga,sebanyak 15 buah sekolah telah menyertai program ini.Setiap sekolah mewakilkan 4 orang peserta.
Antara pengisian konferensi ialah aktiviti LDK yang diuruskan oleh pihak PTPN.







hasil kerja kumpulan














pembentangan logo kumpulan masing-masing

Selain itu,terdapat juga perkongsian idea antara semua PRS.











Ceramah daripada En. Muizzudin Mukhtar bertajuk pendekatan kaedah kaunseling memberi kami banyak informasi dan kaedah yang berkesan . Kata beliau, tugas PRS bukanlah menyelesaikan masalah,tapi tugas kami ialah membantu menyelesaikan masalah.Beliau turut menerangkan kaedah yang betul dalam menjalankan sesi kauseling.










majlis dirasmikan oleh pengetua-Pn. Hjh Maimunah




terima kasih kerana sudi datang..


Alhamdulliah,program ini mendapat maklum balas yang positif daripada peserta-peserta pada hari tersebut. Kami semua bersurai pada pukul 5 petang setelah selesai saja majlis penutup.Semoga segala ilmu yang diperoleh pada hari tersebut dapat diamalkan sepanjang hayat . :)

No comments:

Post a Comment